Uvedu tři, které mi při jízdě na invalidním vozíku vadí. Dají se sice při určitém úsil a riziku převrhnutí překonat, ale proč již dávno nebyly odstraněny? Nevyžadovalo by to vysoké finanční náklady.
Největší vady jsou na cyklostezce od ulice Bělské k Mitrovické kapličce, a to na posledních cca 150 m, konkrétně od místa, kde se tato cyklostezka přibližuje k nadjezdu nad dálnici D 58. Překážkou jsou díry, a odbočka ke kapličce je plna výmolů. Problémem je, že větší část tohoto „tankodromu“ je na katastru Nové Bělé, a MOb Hrabová prozatím neprojevil větší zájem o dohodu na opravě této cyklostezky. Určitě by se nezlobil ani pan starosta Nové Bělé, ani nikdo jiný, kdyby opravu (zasypání děr a výmolů) provedli pracovníci Technických služeb z Hrabové.
Další úsek, který vyžaduje opravu, je na západním konci cyklostezky, vedoucí souběžně s Prodlouženou Mostní. V těchto místech je i odbočka na místní komunikaci K Nadjezdu. Jde o úsek o délce cca 50 m, který je také „tankodromem“, díra vedle díry. Stačilo by je zasypat recyklátem, a důkladnou opravu provést až s připravovanou opravou místní komunikace K Nadjezdu.
Třetím úsekem je cyklostezka, vedoucí od sklenářství s pokračováním pod dálnicí D 58 k přechodu pro chodce u kruhového objezdu. Je pokryta vrstvou asfaltu, který se na několika místech vyboulil, a vytvořil tak pro můj invalidní vozík nepřekonatelné překážky. Odstranění této závady je opět v silách našich Technických služeb.
A zde je „kámen úrazu“. Kdo dává příkazy mistrové Technických služeb MOb Hrabová, Ing. Davidové? Pravděpodobně pan tajemník. Informuje ho o stavu místních komunikac, chodníků í a cyklostezek paní referentka Moskalová? Pravděpodobně neinformuje.
27. 8. 2023 V.S.