V Registru smluv jsou obce povinny zveřejňovat své výdaje s platbami vyššími jak 50 tis. Kč (bez DPH). Po započtení obvyklé výše DPH (21%) to činí 60,5 tis. Kč. Registr smluv je na internetu přístupný všem občanům, kteří se zajímají o hospodaření obce, ve které bydlí.
V červnu 2021 byly MOb Hrabová zveřejněny v tomto registru následující výdaje:
1) Nákup 31 ks informačních skříněk pro bytové domy, které jsou ve správě MOb Hrabová. Objednáno u firmy A-Z Reklama, s.r.o. Hodnota zakázky není uvedena. V registru smluv zveřejněno 4. 6. 2021. Objednávku vystavila p. Slívová, kdo ji schválil nelze zjistit, jméno je začerněno.
2) Objednávka kancelářských počítačů pro ÚMOB – 2 etapa. Objednáno u firmy Kompl T, s.r.o. Hodnota zakázky vč. DPH je 102 tis. Kč. Počet počítačů není uveden. V Registru smluv zveřejněno 16. 6. 2021. Objednávku vystavila Ing. Ziobrová, schválil starosta I. Trávníček.
3) Novostavba MŠ – dodatek č. 6. Podle uzavřené Smlouvy o dílo s firmou Morys, s.r.o. se cena zakázky během stavby v případě méněprací a víceprací průběžně upravuje. Dodatkem č. 6 se cena včetně DPH snižuje o 904 tis. Kč. V registru smluv zveřejněno 28. 6. 2021. Dodatek č. 6 podepsali za odběratele I. Trávníček, za dodavatele Ing. Šmidák.
3. 7. 2021 V.S.