Registr smluv slouží k informování občanů o hospodaření s obecními financemi. Zveřejňují se výdaje vyšší jak 60 500 Kč se započtením DPH. V červenci 2022 byly Úřadem městského obvodu Hrabová v tomto registru zaznamenány následující výdaje:
1) Smlouva o dodávce venkovní digitální Úřední desky s firmou Digi Day Czech, s.r.o. Cena: 154 tis. Kč. Objednávku vystavila 7.7. 2022 Mgr. Tajchmanová.
2) Smlouva na servisní péči o digitální Úřední desku s firmou Digi Day Czec. Měsíční poplatek je 1 198 Kč. Objednávku vystavila 7.7. 2022 Mgr. Tajchmanová.
3) Dodávka a montáž zabezpečovacího systému JABLOTRON 100. Objednáno u firmy Ing. Jaroslav Chovanec, cena 64 tis. Kč. Objednávku vystavila Ing. Matuštíková 19.7. 2022.
4) Dodatek č.1 ke smlouvě o nákupu traktoru. Ruší se koupě přídavného zařízení – zametače. Cena se snižuje z původních 1 590 tis. Kč na 1 384 tis. Kč. Dodatek smlouvy č.1 vystavila Ing. Matuštíková 20.7. 2022.
5) Oprava bytu č. 2, Příborská 29 (výměna 5 ks dveřních zárubní). Dodavatelem je firma Stavební dozor Ostrava, cena 102 tis. Kč. Objednávku vystavil referent Weiss 20.7. 2022.
6) Výměna bojleru – Bělská 28. Objednáno u firmy Eleta s.r.o, cena 74 tis. Kč. Objednávku vystavil referent Weiss 20.7. 2022.
30. 7. 2022 V.S.