Registr smluv vznikl v roce 2017. Jeho účelem je občanům umožnit sledovat, na co byly použity finanční prostředky z obecní pokladny. Evidují se výdaje nad 50 tis. Kč.
V lednu 2021 bylo v Registru smluv zveřejněno celkem 5 objednávek, vystavených ÚMOb Hrabová.
1. Přístavba ÚMOb pro kulturní účely – výkon autorského dozoru. Objednáno u firmy BYVAST, cena 650 Kč/hod (bez DPH). Objednávku vystavila p. Králová, publikováno 20. 1. 2021.
2. Obnova zeleně Šídlovec – kácení bříz. Objednáno u Ostravských městských lesů, cena 276 tis. Kč včetně DPH, termín do 31. 3. 2021. Objednávku vystavila p. Králová, publikováno 27. 1. 2021.
3. Projektová dokumentace na stavbu „Veřejné osvětlení ulice K Pilíkům“. Objednáno u PTD Muchová, cena 91 tis. Kč vč. DPH. Objednávku vystavila p. Králová, publikováno 27. 1. 2021.
4. Novostavba MŠ – dodatek č. 3 ke Smlouvě o dílo, změna stavby č. 14 a 15. Dodavatel firma MORYS. Změna stavby č. 14: plus 63 tis. Kč (bez DPH). Změna stavby č. 15: minus 99 tis. Kč (bez DPH). Objednávku vystavila p. Králová, publikováno 27. 1. 2021.
5. Novostavba MŠ –autorský dozor. Objednáno u firmy DUPLEX, cena 500 Kč/hod. bez DPH. Objednávku vystavila p. Králová, publikováno 27. 1. 2021.
Bližší informace o těchto zakázkách jsou k dohledání na internetu pod heslem „ Registr smluv – podrobné vyhledávání“.
30. 1. 2021 V.S.