Registr smluv slouží k informování občanů o hospodaření s obecními financemi. Zveřejňují se výdaje (včetně DPH) vyšší jak 60 500 Kč. V listopadu 2022 byly Úřadem městského obvodu Hrabová v tomto registru zveřejněny následující položky:
1) Oprava bytu na Obchodní 10. Úprava kuchyně, revize elektroinstalace, výměna vodoinstalace a odpadu, pokládka PVC v předsíni a WC, zazdění průchodu. Provedla firma Jiří Ligotský za 110 tis. Kč. Objednávku vystavil p. Weiss 9.11. 2022.
2) Objednávka stravenek na listopad a prosinec za 97 tis. Kč v nominální hodnotě 100 Kč za stravenku u firmy Edenred. CZ. Objednávku vystavila Matuštíková 9.11. 2022.
3)Odvoz splašků z žumpy domku hrobníka na hřbitově, Bažanova 33, a to 2x měsíčně. Cena 80 tis. Kč, objednáno u firmy Duda. Objednávku vystavil Weiss 10.11. 2022.
4) Oprava bytu na v. Huga 5/4. Výměna dveří, kuch. linky, oprava keramických obkladů, pokládka nového PVC ve všech místnostech. Objednáno u firmy Ligotský, cena 115 tis. Kč. Objednávku vystavil Weiss 16.11. 2022.
5) Výměna kotle typu Junkers za typ Baxa v bytě Obchodní 10/2. Objednáno u firmy Ligotský za 85 tis. Kč. Objednávku vystavil Weiss 16.11. 2022.
6) Výměna kotle s příslušenstvím v DPS na Bělské ulici. Objednáno u firmy ELETA, cena 114 tis. Kč. Objednávku vystavil Weiss 16.11. 2022.
7) Zakoupení sněhového pluhu a sypače. Objednáno u firmy Agroservis Opava, cena 126 tis. Kč. Objednala ´Matučtíková 16.11. 2022.
8) Výměna kotle č. 2 s příslušenstvím v DPS na Bělské ulici. Objednáno u formy ELETA, cena 114 tis. Kč. Objednávku vystavil Weiss 23.11. 2022.
1.12. 2022 V.S.