Občané, kteří se zajímají o hospodaření s veřejnými prostředky obce se prostřednictvím Registru smluv mohou seznámit s obsahem smluv a objednávek, u kterých je hodnota vyšší jak 50 tis. Kč (bez DPH).
V únoru 2023 bylo těchto objednávek a smluv, uzavřených mezi MOb Hrabová a smluvními stranam, pět.
1) Objednávka projektové dokumentace pro revitalizaci bytového domu Šídlovecká 32. Cena zakázky bez DPH je 174 000 Kč, zhotovitelem je Ing. Tomáš Obroda, lhůta plnění je 15.5. 2023. Rozsah prací: Zateplení obvodového pláště, výměna plastových oken, izolace základů, výměna střešní krytiny včetně žlabů a svodů, výměna hromosvodu, zateplení stropů v suterénu a půdy. Objednávka byla vystavena 3.2. 2023.
Komentář HN: O této zakázce není žádná zmínka v usneseních RMOb.
2) Objednávka projektové dokumentace pro rekonstrukci objektu bývalé školky na Příborské ulici č. 28. Cena zakázky bez DPH je 238 370 Kč, zhotovitelem je firma Stavební dozor Ostrava, s.r.o., lhůta plnění 15.5. 2023. Rozsah prací: Vypracování prováděcí PD (DSP) dle dokumentace pro stavební povolení. Objednávka byla vystavena 3.2. 2023.
Komentář HN: O tomto záměru rozhodla RMOb svým usnesením č. 9/ 107 ze dne 11.1. 2023 a následně usnesením č. 11/145 z 1.2. 2023.
3) Objednávka pro opravu bytu Příborská 18/3. Cena zakázky bez DPH je 198 000 Kč, zhotovitelem je Petr Gmiterko, lhůta plnění je 30.3. 2023. Rozsah prací: Výměna 8 ks zárubní včetně křídel, nová dlažba a obklady v koupelně, nový sprchový kout včetně baterie, oprava podlah a nová krytina PVC, výměna prahů, úpravy vodoinstalace a odpadů v kuchyni. Objednávka byla vystavena 9.2. 2023.
Komentář HN: O této zakázce není žádná zmínka v usneseních RMOb.
4) Objednávka na opravu koupelny bytu Šídlovecká 32/6. Cena zakázky je 147 694 Kč, zhotovitelem je firma Stavební dozor Ostrava,s.r.o., lhůta plnění 10.3. 2023. Rozsah prací: Vyzdění dělící příčky, osazení dveřní zárubně, montáž sprchového koutu a umyvadla vč. baterií, napojení stávajícího WC, keramický obklad stěn a dlažby, montáž stropního svítidla. Objednávka byla vystavena 9.2. 2023.
Komentář HN: O této zakázce rozhodla RMOb svým usnesením č. 12/159 z 15.2. 2023.
5) Smlouva o dílo – „Změna užívání kolárny“ podle PD zpracované firmou BYVAST v dubnu 2022. Zhotovitelem je firma OK zednické práce, s.r.o.,cena zakázky vč. DPH je 202 274 Kč. Termín plnění: pět týdnů od předání a převzetí staveniště. Smlouva o dílo byla uzavřena 23.2. 2023.
Komentář HN: O této zakázce rozhodla RMOb svým usnesením č. 12/165 z 15.2. 2023.
2. 3. 2023 V.S.