Webové stránky Hrabové 2
Nejprve se pokusím vysvětlit, proč „jako laik bez vzdělání a praxe“ si dovoluji „kecat“ do webových stránek městského obvodu. Je to jednoduché, často je navštěvuji a mám zájem, aby obsahovaly maximum přehledně uspořádaných informací. Náklady na tvorbu těchto stránek jsou placeny z veřejných peněz, tedy částečně i z mých, jsem tedy do jisté míry jejich spolumajitelem. To mně opravňuje, že do toho kecám, i když jsem pouhý laik bez vzdělání a praxe.
Začnu záložkou Zastupitelstvo, Rada. Máme zde 5 následujících kapitol: 1. Rozpočet, 2. Seznam organizací řízených MOb, 3. Usnesení rady, 4. Zápisy zastupitelstva a za 5. Zápisy komisí.
Kapitola č. 1. Rozpočet: Vhodnější by bylo rozdělit tuto kapitolu na dvě, a sice na Rozpočty a na Závěrečné účty. Vždyť jde o dvě zcela rozdílné záležitosti a usnadní se tím orientace čtenáře.
Kapitola č. 2. Seznam organizací, zřízených MOB: Základní škola: Působní divně, když v prvém řádku této informace je uvedeno: Ředitelka školy - Mgr. Radek Pollo (snad ředitel?) O všem ostatním informují precizně a podrobně příslušné webové stránky školy. Další organizací je MŠ Klubíčko. Opět perfektní prezentace o všem potřebném na webových stránkách MŠ.
Kapitola č. 3. Usnesení rady. Jsou zveřejňovány pravidelně a obsahují vše důležité, o čem jednala rada. Jsou k dispozici veřejnosti od r. 2010 a umožňují si vytvořit představu, co bylo pro radu městského obvodu v jednotlivých obdobích prioritní a jaká usnesení byla přijímána. Škoda, že nejsou uváděny detaily, třeba jak jednotliví radní hlasovali. Bylo by to vodítko pro voliče, koho příště volit nebo nevolit.