Navigace: Vladimír Slavík > Ostatní > Soukromá inzerce v místních časopisech

Soukromá inzerce v místních časopisech

            Má blízká příbuzná bydlí v Nové Bělé  a potřebuje si přivydělat. Protože je znalá cizích jazyků, rozhodla se, že bude doučovat angličtinu a ruštinu.

            Logicky ji napadlo, že si podá inzerát do Starobělského zpravodaje, Novobělského zpravodaje a do Hrabovských listů. Byla překvapena, že v Hrabové to nelze.

            Jak se ukázalo, nijak to její byznys neohrozilo. Inzeráty v uvedných dvou zpravodajích postačily k zaplnění její vyučovací kapacity. A děti z Hrabové, které by eventuálně doučování potřebovaly, mají smůlu.

            Kdo z hrabovských občanů ví, že v blízkosti zastávky MHD Statek je kamenictví, které se zabývá i dodávkou hřbitovních pomníků. Majitel této firmy by možná uvítal možnost to oznámit formou inzerce i občanům Hrabové.

            Že tento typ reklamy je potřebný a žádoucí, to dokazuje skutečnost, že je praktikován ve všech místních časopisech, které jsem četl. A nejen z ostravských obvodů.

            Když jsem o tom svého času hovořil se starostou, tvrdil, že o to v Hrabové není zájem. Nemá to logiku. Všude zájem je, jen v Hrabové ne. Přitom starosta je představitel ODS, která odjakživa  prosazuje zájmy podnikatelů.

            Na místě je i kritika do řad místních podnikatelů: Proč jste si nevynutili přístup se svou reklamou do Hrabovských listů?  Vždyť starosta není místní gubernátor, mohli jste se obrátit na své zastupitele, kterým jste u voleb dali svou důvěru. Voliči  ODS dokonce na svého předsedu, který byl zastupitelem a členem rady městského obvodu.

             Třeba pan starosta má pravdu a Hrabová je úplně jiná, než ostatní obce, města, městské části a městské obvody.

 

            23.10.2014.     V.S.

 
© vladimirslavik.netstranky.cz - vytvořte si také své webové stránky